trešdiena, 2008. gada 9. aprīlis

Igor

Pēc tam nonāci Kiprā pie Igora Miglinieka Limasolas AEL rindās...
Kad bija jāizvēlas starp „Barons” un BK „Rīga” iepriekšējā sezonā, Igors bija BK „Rīga” galvenais treneris. Pēc sezonas viņš nebija aizmirsis par mani. „Barons” man nepiedāvāja palikt – un man tā nav problēma, ja treneris, toreiz Gundars Vētra, man pasaka „paldies, tu esi palīdzējis komandai, bet nākamajai sezonai man ir cits skatījums.” Tā nu es nokļuvu Kiprā. Ar Igoru strādāju kopā pirmo reizi. Citi spēlētāji domāja, ka es pazīstu Igoru, bet tā nebija, jo nebiju pie viņa strādājis līdz tam. Bija labi – divas reizes izcīnījām čempiontitulu, divas reizes uzvarējām kausā, tas bija labs laiks. Lai arī viegli nebija, jo visi domāja „kas tad Kiprā tur nopietns”, bet tici man, līgā ir trīs ļoti labas komandas un nebūt nav tā, ka arī pārējās varētu sagraut vienmēr. Mēs zaudējām dažas spēles arī pret komandām, kas atradās zemāk turnīra tabulā. Visām komandām bija divi amerikāņi, un divi, trīs bijušie „dienvidslāvi”, tā kā visi mācēja spēlēt basketbolu un pie tam neslikti.
www.focusdep.com

Nav komentāru: